پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال

پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۷ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۷ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال عبارت است از

بردهای الکترونیکی به صورتهای مختلفی تولید می شوند و آن هم بستگی به سرمایه شرکت دارد که کلیه مراحل تولید را انجام دهد یا قسمتی از آن . دراینجا بردها به صورت آماده شده یعنی ترسیم مدارات  آن وارد شرکت شده . سپس توسط دستگاهای کاتر تمام المانها (مقاومت و خازن و جامپر و … نیرو ) اندازه می شوند یعنی مطابق با کیت وارد شده سپس المانهای اندازه شده را وارد دستگاه دیگری که سرآنها را به اندازه ی ۲ میلیمتر خم می کند وارد می شود بعد از تمامی این مراحل ، مرحله جایگذاری می شود که آنهم توسط دست یا ماشین انجام می گیرد که به صورت دستی توسط کارگران انجام می گیرد .

بردها برروی نواری که درحال حرکت است گذاشته می شود و هرکارگری مسئول جا زدن قسمتی از قطعات می باشد یعنی یک کارگر مخصوص جا زدن مقاومتهای k2 و یک کارگر دیگر مخصوص جا زدن خازنهای ۲۲۰ به این ترکیب تمامی قطعات برروی برد گذاشته می شود به عنوان مثال پاور کامپیوتر ۲۶۰ قطعهدارد که می بایست توسط کارگران سرجای خود قرار بدهند سپس برد وارد دستگاهی می شود که روغن مخصوص برزیر این برد می کشد ( این روغن جهت هدایت بهتر لحیم و تمیز کردن آن می باشد) بعد از این که روغن بر زیر کار کشیده شد توسط دستگاهی که دارای هیتر می باشد برد را خشک می کند تا از چک کردن روغن جلوگیری شود بعد از آن برد وارد حوضچه قلع که این در داخل ظرف بزرگی که در اطراف آن المنتهای حرارتی که دمای این قلع به ۲۵۰ درجه سانتیگراد می رساند و به صورت مذاب درآمده باشد در پایین یا به عبارتی در ته این ظرف یک الکترو موتور وجود دارد که با چرخش این الکترو موتور مقداری از این قلع مذاب شده را به سمت بالا هدایت می کند تا با عبور برد یک لایه ی نازکی از این قلع برروی برد می نشینند البته قبل از عبور برد برای اینکه عملیات لحیم بهتر انجام گیرد برد را به اندازه ای حرارت می دهند تا گرم شود پس از عبور برد برروی قلع اگر یک مرتبه آن را سرد کننده برد بصورت بیسکوییت خرد می شود لذا کم کم آن را خنک می کنند .

تمام مراحل لحیم کاری که انجام شد توسط دستگاهی که دارای تیغ های برنده که با سرعت بسیار زیاد می چرخند برد را روی این تیغه ها عبور می دهند تا سر لحیم های اضافی را قطع کند که در آخر توسط فرچه زیر برد را تمیز می کنند و جهت تست وارد مرحله بعدی می گردد و آماده ی مونتاژ می گردد .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی مراحل کار تولید برد الکترونیکی رشته برق با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰برد در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها