پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان  تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال عبارت است از

برای تهیه سنگ مرمریت، ابتدا صخره‏ های مرمریتی را توسط ماشین آلات مخصوص به قطعات بزرگ تقسیم می‏کنند. سپس این قطعات را به کارگاه‏های مخصوص برش سنگ منتقل می‏کنند و آنها را در اندازه‏های دلخواه و مناسب برش می‏دهند. پس از برش، سنگ مرمریت را با دستگاه‏های مخصوص صیقل می‏دهند تا سطحی صاف و هموار پیدا کنند. به این ترتیب سنگ مرمریت، آماده استفاده می‏شود. ایتالیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ مرمریت در جهان است. مرغوب‏ترین سنگ‏های مرمریت جهان نیز در همین کشور تولید می‏شوند.

سنگ مرمریت به خاطر زیبایی خاصی که دارد همواره در مجسمه‏سازی، کارهای ساختمانی و تزیینی مورد استفاده قرار گرفته است. هنرمندان برجسته‏ای چون «میکل آنژ» و «لئوناردو داوینچی» در بسیاری از آثار خود از سنگ مرمریت استفاده کرده‏اند.

 

سنگ مرمریت :

این نوع سنگ دارای انرژی های بسیار قوی است که جهت درمانهای زیر مفید است:

         درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

         آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی

         تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها

         آرامش بخشیدن

درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

طریقه استفاده :

یک تکه سنگ مرمریت طبیعی (برش نخورده) کوچک را درون ظرفی که قبلا مقداری آب و تعدادی برگ درخت توت داخل آن ریخته اید ، گذاشته و به مدت ده دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید . سپس سنگ را بر روی کبد و یا کلیه و دو عدد از برگ ها را نیز برروی چشم سوم خویش به مدت پانزده دقیقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون یک لیوان آب سرد بگذارید . این روش را روزی یک بار تکرار کنید . چنانچه آب درون لیوان گرم و یا ولرم گشت ، معلوم می شود که انرژی ها ی منفی را جذب نموده و اگر سرد باقی ماند ، دلیل بر عدم جذب انرژی منفی می باشد . این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را جذب می کند بنا بر این باید آن را همیشه درون آب و در آفتاب بگذارید تا انرژی های منفی خارج گشته و از انرژی های مثبت شارژ شود و جهت درمان در دفعات بعد مورد استفاده قرار گیرد .

چنانچه دو بار آب لیوان هنگام قرار گرفتن سنگ درون آن گرم شود ، عمل انرژی درمانی بخوبی انجام شده است . عمل انرژی درمانی پس از این مرحله می بایستی قطع گردد .

 

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها