پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر

پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۱ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۱ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان  تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر عبارت است از

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید پروفیل ام دی اف پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

فصل اول

کلیات

مقدمه :

دنیایی که پیش رو دار یم ،گستره ایست بر ای ظهور خلا قیت ها و نو آوری ها یی که جز با همت متخصصان و کارشناسان تحقق نخواهد یافت.چنین د نیایی مستلزم بکار گیری تکنولوژ ی مدرن وپیشرفته ،استفاده به ینه از منابع وسیستم ها و روش ها ی برتر است که این مهم در جوامع صنعتی امروز، شرط لازم برای دستیابی به خواسته ها و رضایت مشتریان است. فرآورده ها ی حاصل از چوب به اشکال مختلف و متناسب با هز ینه انجام شده و محل کاربرد آن مورد استفاده عموم قرار م ی گ یرد و به عبارت د یگر می توان در طیف صنعتی، اوراق فشرده چو بی را شامل تخته چند لا، تخته خرده چوب (نئوپان) ، تخته فیبر و MDF یا Medium Density Fiberboard را نام برد که اصولا “ اختلاف فن آور ی تو لید در مبحث شکل (با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و یا ا لیاف سلولز ی و بهره جو یی از هو ا ) منجر به تو لید نئوپان و یا MDF می شود.

اما بدلیل ارتقا سطح کیفی MDF نسبت به سا یر محصولات مشابه آنرا متمایزتر نشان داده و بخودی خود از جا یگاه خاص ی برخوردار نموده است . زیرا این محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده – تخته ها ی سخت، مقاومت از کاربردی بالاتر نیز برخوردار می باشد و دانسیته آن بین ۸۰۰ ۶۴۰ کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

از طرفی بد لیل اینکه سطح MDF صاف، یکنواخت و نرم بوده و ترکیبی از فیبرهای چوبی لیگنو سلولزی می باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سا یر افزودنی ها کمک شا یانی به ارتقاء سطح کیفیت آن می شود تا بتوان در ساخت کا بینت آ شپزخانه، مبلمان، میزو صندلی، اثاثه اداری و… از آن بهره جست.

به منظور افز ایش مقاومت MDF و نزد یک شدن این فاکتور به چوب طبیعی می توان از عملیات روکش کردن سطح با کاغذهای لمینه با سرعت سخت شدن سر یع استفاده نمود و این عملیات زمانی شرایط مطلوب را حاصل می نمایند که در حین فرآیند توانسته باشیم.

توزیع و یکنواختی دانس یته، یکنواختی ضخامت در سطح را کاملا “ رعایت کرده باشیم. معمولا “ جهت روکش کردن از کاغذهای آغشته نظیر کاغذها ی آغشته شده به پلی استر، فن لیک و ملامین استفاده می نمایند.

و جهت رسیدن به شر ایط ایده آل می بایست توجه نمود که رطوبت تخته فیبر بیش از ۷ درصد تجاوز ننماید زیرا عبور بخار آب از این نوع کاغذها به سختی صورت گرفته می گیرد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی ۲۶ نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها