پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر

پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۷ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۷ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر عبارت است از

شرح کسب و کار:

ایده و نظری که در این طرح تجاری بیان میشود ساید به نظز ساده بیاید ولی در کل جنبه های مثبت زیادی هم دارد.

یکی از مهمترین جنبه های مثبت این کار این می باشد که در ایران تولید مقاومت یا انواع مقاومت صورت نمی گیرد و با تولید این محصول می توان میزان وابستگی کشور را نسبت به واردات این قطعه ی الکترونیکی از بین برد.

  • شکل کسب و کار یا همان تولید محصول به صورت شرکت می باشد. نوع کسب و کار به صورت تولیدی میباشد.
  • نوع محصولات عبارتند از:

۱-مقاومت های ساده

۲- مقاومت های متغیر(پتانسیومتر)

۳- مقاومت های آجری

۴- مقاومت های وات بالا

۵- مقاومت های حساس به نور

۶- مقاومت های حساس به حرارت

– یکی از جنبه های منحصر به فرد این محصول این می باشد که به راحتی قابل دسترس است و یکی دیگر از عوامل منحصر به فرد این محصول این است که در کشور تولید نمی شود و باعث می شود که این کالا با فروش بیشتری مواجه شود.

امکان سنجی:

  • چون مقاومت یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی می باشد و در اکثر وسایل امروزی به کار رفته است پس این صلاحیت محصول باعث افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان و پیشرفت شرکت می شود.
  • رقیب های جدی ما در بازار تولید کنندگان خارجی هستند و با تولید بهترین محصول و با کسب رضایت مشتربان می توانیم با تولید کنندگان خارجی رقابت کنیم.

-هزینه های راه اندازی این طرح به قیمت دستگاهها و قیمت کارخانه ی تولیدی و تعداد کارکنان شرکت و…بستگی دارد.

چون این طرح جدید می باشد پس نیاز مبرمی به وام های بانکی و سرمایه های شخصی دارد که بیشتر سعی می شود از سرمایه های شخصی استفاده گردد.

برای دانلود فایل پروژه کار آفرینی تولید انواع مقاومت الکتریکی رشته برق با اشتغالزایی ۲۶ نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها