پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس تحت عنوان  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکارهایی

نکته ای پیرامون پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس تحت عنوان  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکارهایی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

دیباچه پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

درک مشکل پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بررسی بیشتر در رابطه با منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

ارائه مستندات پیرامون منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

پیش بینی نتایج در مورد منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

راهکارها پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

رفرنس و منبع مورد استفاده منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

فعالیت هایی که با توجه به هدف شورای دبیران در جلسات باید مطرح شود :

۱- آشنایی با روش های تدریس آموزگاران

۲- معرفی کتاب ها ، مجلات و نشریه های جدید

۳- سخنرانی صاحبنظران و مقامات علمی و اداری آموزش و پرورش

۴- نمایش فیلم های آموزشی و تربیتی

۵- رسیدگی به مسائل و موضوعات بر حسب شرایط و نیازهای خاص آموزشگاه و به نظر می رسد .

۶- آشنایی با آخرین دستور العمل ها و بخشنامه های ارسالی اداره متبوع .

۷- تصمیم گیری در موارد خاصی که طبق ائین نامه اجرائی به عهده شورا است .

۸- مطالب یا مصوبه هایی که در جلسات «انجمن اولیاء و مربیان» و «شورای دانش آموزی» ارائه و اتخاذ شده و لازم است جهت بررسی توسط نماینده شورا یا اعضای انجمن به اطلاع دبیران رسانده و تصمیمات مشترک اتخاذ گردد .

۹- بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان و برنامه ریزی برای رفع آن .

۱۰- تعیین میزان و چگونگی تکالیف درسی دانش آموزان در اوقات فراغت .

دلایل اهمیت و فواید و ضرورت شورای آموزگاران در مدارس:

۱) مدرسه رده ی عملیاتی برای تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش و تجلیگاه فرهنگ و گرایش ها و خواسته های متععد است. و دراین میان آموزگار با عناصر پیچیده روحی و روانی دانش آموزان سر و کار دارد. در این شرایط تحقق مطلوب اهداف نیازمند مشورت در رده عملیات و استفاده از تجارب و اطلاعات آموزگاران است و همچنین مدیریت برای اداره، برنامه ریزی، تصمیم گیری و ارزشیابی و گرفتن باز خورد واحد آموزشی به شورای آموزگاران نیاز دارد.

۲) شورای آموزگاران نقش به سزایی در بهبود، بهسازی، احساس تحلق، ایجاد علاقه مندی کسب مهارت نیروهای انسانی دارد. شورای آموزشی محل خوبی برای شناخت مشکلات ارائه راه حل ایجاد روحیه تعاون و همکاری و دهها فایده دیگر است. در واقع مغز و قلب هر سازمان آموزشی شورای آن سازمان است.

۳) ارزش و اعتبار آموزگاران در درجه ی اول تلاشی از مبنای اسلامی، علمی و فلسفی آن است بر اساس پژوهش های انجام شده ی هر چه تصمیمات با فکر و مشارکت افراد بیشتری گرفته شود ، از استحکام و درستی بالاتری برخوردار است مسائلی که به نظر و رای همگان گذاشته می شود از خطای کمتری برخوردار است و به نسبت دخالت آرا زیادتر، و همه جانبه تر خواهد بود.

الف- از دیدگاه اسلام نیز مشارکت و شورا اساس کار و سیاست مدیریت آموزشی است اسلام هیچ مدیریتی را در بی نیاز از مشورت نمی داند با آنکه رسول گرامی اسلام ( عقل کار ) خوانده می شود دستور یافت با مومنان به مشورت بپردازد.

شاید اختصاص دادن سوره ای به عنوان شورا و تاکبد ر این که اصولا مشورت کردن از ویژگی های مومنان است ناشی از همین سیاست اسلامی است.پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارسشما عزیزان می توانید پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها