گزارش تخصصی معلم پایه چهارم

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم تحت عنوان بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم پایه چهارم

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونه بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر  در دانش آموزان پایه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۳  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه چهارم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه چهارم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

دیباچه پیرامون قضیه بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

ارائه مستندات پیرامون بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

پیش بینی نتایج در مورد بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

راهکارها پیرامون قضیه بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود آموزش درس  قرآن به دانش آموزان  پایه چهارم از راه تلفیق آن با هنر

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات

پس از مشاهده رفتار دانش‌آموزان در کلاس و مصاحبه با آنان و حتی اولیای مربوطه و هم چنین تبادل نظر با مدیر، معاونین دانش‌آموزان کلاس و بررسی مطالب پرسش نامه های جمع‌آوری شده و تجزیه و تحلیل و تفسیرآن ها ، عوامل مؤثر در ایجاد مسأله ، شناسایی گردیدکه به شرح زیر می باشد:

خشک و بی روح بودن کلاس قرآن دانش‌آموزان ؛ · سنتی بودن روش آموزش قرآن به دانش‌آموزان در سال گذشته؛ · جایگزین کردن دروس دیگر در ساعت درسی قرآن دانش‌آموزان در دوره پیش دبستانی؛ · عدم تشویق دانش‌آموزان حافظ قرآن در سال گذشته؛ · شرکت ندادن دانش‌آموزان در اجرای مراسم ها و مناسبت های دینی و مذهبی آموزشگاه ؛ · عدم توجه و بی اهمیتی اولیای دانش‌آموزان به درس قرآن. با توجه به شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد مسأله ، در پی آن بودم تا با استفاده از روش های گوناگون ، ضمن برطرف کردن عوامل ایجاد کننده مسأله ، در جهت افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن نیز گام های بلند و مؤثری بردارم.

نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت

سالیانی است که به خلاقیت به مثابه یکی از توانمندی های عالی ذهنی مورد توجه قرار می گیرد. این موضوع مورد توجه فلاسفه ، دانشمندان علوم تجربی، و دانشمندان علوم نظری و انسانی بوده است. برای گسترش دامنه بررسی خلاقیت و روشن سازی دورن داشت خلاقیت، روان شناسان، به ویژه روان شناسان حوزه آموزش و پرورش زحمات زیادی را متحمل شده اند. با اینهمه، آنچه در زمینه ی خلاقیت ارائه شده است، بیشتر در برگیرنده ی شیوه های پرورش خلاقیت است، و کم تر به این امر که چگونه می توان مبتنی بر خلاقیت عمل کرد، پرداخته شده است. در روش تدریس مبتنی بر خلاقیت، تلاش بر این است که شیوه خلاقانه عمل کردن از سوی معلم و دانش آموز باز نموده شود. معلم باید با استفاده از روش تدریس حاضر به گونه ای تدریس کند که بتوان با شاخص های خلاقیت آن را خلاقانه نامید. دانش آموزان هم باید در فراگیری از راه های خلاقانه بهره گیرد.

روش تدریس مبتنی بر خلاقیت، اندک زمانی است که مورد توجه قرار گرفته است. اوج توجه به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت پس از دهه ی ۱۹۸۰ بوده است. ولی بیشترین توجه به خلاقیت از حدود نیمه دوم قرن بیستم آغاز شده است. ج.پ.گیلفورد از پیشگامان پژوهش در زمینه خلاقیت بوده و – پژوهش های زیادی را در این باره انجام داده است. در آغاز کار، تعاریف زیادی از سوی کسان زیادی درباره ی خلاقیت ارائه می شد و برداشت های متفاوتی هم از آن در میان بود. برای مثال، رابرت . ام . گانیه بر این باور بود که خلافیت گونه ای از حل مسئله است. و تعاریف زیر از خلاقیت به عمل آمده است:

  1. خلاقیت، سیالات، انعطاف پذیری و اصلیت (بکر بودن) را شامل است.
  2. خلاقیت در هم کردن عناصری متناسب و جدا از هم است که به منظور کسب سود انجام می گیرد.
  3. خلاقیت انجام دادن کاری نو است که از سوی گروه ها یا افرادی مورد توجه قرار می گیرد، یا آنکه برای برآوردن نیازی استفاده می شود.

گزارش تخصصی معلم پایه چهارمشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها