پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو»

پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» عبارت است از

رشته تحصیلی :

تصویر سازی کامپیوتر

فصل اول

مقدمه

سپاس بیکران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید تا به یاری این موهبت راه تعالی و ترقی را بپیماید و عنایت الهی شامل حال ما باشد تا به بضاعت اندک علمی خود در خدمت آینده‌سازان کشور عزیزمان و به خصوص روشن‌دلان عزیز باشیم.

برنامه‌نویسی به منظور طراحی و نوشتن یک برنامه برای انجام دادن کارها توسط کامپیوتر در حداقل مدت زمانی و سهولت کاری است، بدین منظور ما تصمیم به پا گذاشتن در این عرصه را گرفتیم و برنامه‌ای را طراحی کردیم که توسط آن می‌توان کتاب‌هایی که از پیش در آن برنامه‌ریزی شده است را در محیطی کاملا گرافیکی مطالعه کرد.

در این پروژه سعی شده مطالب کلی و سنگین کتاب‌های درسی را در قالبی آسان و قابل درک به کاربران ارائه دهیم.

توصیف طراح و کسب و کار

مؤسسه پرتو سعی دارد با استفاده از برنامه‌ نویسی یکی از علوم روز دنیا، کتاب‌ و صفحات خسته آن‌ را به محیطی جذاب و با نشاط تبدیل کند که بهره‌برداری از محتویات آن برای عموم راحت‌تر و کاربردی‌تر باشد.

خدمات ارائه شده در واحد تولیدی ما تولید CD های آموزشی است که ابتدا مطلب مورد نظرراآموزش داده وسپس روش حل مسئله با تمرین راارائه می دهد و در صورت توانایی حل مسئله توسط کاربر، وی‌ می‌تواند به مرحله آخر که شامل سرگرمی و بازی است شود که هدف تشویق کاربر جهت تلاش برای یادگیری بهتر و مفهومی مطالب می‌باشد و تا کاربر پاسخ صحیح به سؤالات را ندهد وارد مرحله سرگرمی نمی‌شود و این ویژگی CD های آموزشی‌ها می‌باشد زیرا CD های آموزشی موجود در بازار جواب حل مسئله قبل از یادگیری کامل در دسترس کاربر می‌باشد.

ضمنا در بازار نمونه‌هایی از این برنامه از پیش طراحی شده وجود دارد ولی ویژگی بارزی که در برنامه ما وجود دارد این است که علاوه بر افراد معمولی افراد نابینا هم که به دلایل کاهش توانایی‌های جسمی مطالعه کتاب‌های قطور با حجم بالا برایشان مشکل و یا نیاز به زمان طولانی دارد می‌توانند بسیار راحت مانند سایر افراد از این کتاب‌ها استفاده کنند.

به طوری که افراد نابینا با صدای خود (به وسیله میکروفون) می‌توانند صفحات و مطالب مورد نظرشان را فرا بخوانند و یا مطالب مورد نظر خود را جستجو یا فراخوانی کنند بدین ترتیب که برنامه طوری طراحی شده که می‌تواند فرامین صوتی را از کاربرد دریافت و اجرا نماید و هم‌چنین توانایی خواندن مطالب به صورت صوت و صدا را هم دارد.

بدین ترتیب ما برای اجرای این پروژه با استفاده از نرم‌افزار Set Audio برای ضبط صدا و نرم‌افزارهای Visual Basic و Access برای مدیریت فایل‌ها و نوشتن برنامه‌ها، نرم‌افزار Pluigin و کلیپ آرت نیاز داریم و کتاب‌های درسی، علمی، ادبی و … را طراحی و به صورت کتاب‌های الکترونیکی بر روی CD ارائه می‌دهیم.

ضمنا CD های تهیه شده دارای قفل می باشد وفقط برای یک بار روی سیستم قابل اجرااست .

ضمنا کسب و کار در ابتدا در خانه راه‌اندازی می‌شود، سپس بعد از کسب موفقیت و سود، محیطی مناسب را بدین منظور اجاره می‌کنیم.

سرمایه اولیه برای راه‌اندازی طرح مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد که باکمک خانواده ها و پس‌اندازهای شخصی اعضای گروه تأمین می‌شود. ضمنا راه اندازی وفروش CD ها از مهرماه ۱۳۸۷ می باشد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کتاب‌ های الکترونیکی «پرتو» که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها