تدوین گزارش تخصصی معلمان

تدوین گزارش تخصصی معلمان تحت عنوان  چگونگی بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

نکته ای پیرامون تدوین گزارش تخصصی معلمان

تدوین گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب   در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل تدوین گزارش تخصصی معلمان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل تدوین گزارش تخصصی معلمان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تدوین گزارش تخصصی معلمان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی معلمان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی معلمان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی معلمان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

دیباچه پیرامون قضیه   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

درک مشکل پیرامون قضیه    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بررسی بیشتر در رابطه با   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

ارائه مستندات پیرامون   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

پیش بینی نتایج در مورد   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

راهکارها پیرامون قضیه   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

رفرنس و منبع مورد استفاده   بهبود اختلال  یاد گیری نوشتاری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

انواع ناتوانی های یادگیری    

تشابه اولیه کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری ، عدم قدرت آنها در یادگیری است اختلاف میان این کودکان تنها زمانی خود را نشان می دهد که انواع ناتوانی هایی که به آن مبتلا هستند طبقه بندی شود. والاس و مک لافلین ناتوانی های یادگیری را به شرح زیر طبقه بندی می کنند:

  1. ناتوانی های یادگیری تحصیلی که شامل:
    • هجی کردن، نوشتن، بیان انشایی؛
    • محاسبات ریاضی؛
    • دستخط و نوشتن؛
    • خواندن.
  2. ناتوانی های یادگیری تحولی که شامل:
  • ناتوانی های ثانویه تفکر، زبان شفاهی؛
  • ناتوانی های اولیه توجه، حافظه و ادراک.

نتیجه گیری شواهد

هر چند اختلالات یادگیری، اصولاً مسئله‌ای آموزشی است. اما از چندین جنبه مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از محققان در این زمینه، آشکارا از فرضیه نقص جزئی در مغز سود می‌جویند و به این ترتیب می‌کوشند با ارزیابی مسائل فرض شده مربوط به این نقص زیستی، مشکل را برطرف کنند. از جمله شیوه‌های درمانی رایج بر این اساس، می‌توان به نگرش‌های ادراکی- حرکتی اشاره کرد. در این شیوه تلاش می‌شود موقعیت‌هایی برای کودک فراهم شود تا بتواند اطلاعاتی را از محیط دریافت کند به یکدیگرارتباط دهد و آنها را دریابد. استفاده از رورووک، بازی‌هایی برای آموزش حرکت، تمرینات روی تخته‌سیاه برای رشد هماهنگی حرکت و ادراک دیداری و حل معما در این شیوه کاربرد دارند. از روش‌های درمانی دیگر می‌توان به روش دیداری- حرکتی و شیوه‌های رفتاری اشاره کرد. برخی از متخصصان حرفه پزشکی نیز معتقدند باید به این دسته از کودکان دست‌کم به‌طور آزمایشی دارو تجویز کرد. با این حال درباره تاثیرات دارودرمانی روی دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری، مطالعات انجام شده بسیار اندک است. «مگاویتامین- درمانی» اولین بار توسط (کوت) برای درمان این اختلالات پیشنهاد شد که به استفاده از ویتامین‌ها تا حداکثر یک‌هزار برابر میزان مورد نیاز بدن گفته می‌شود. از سوی دیگر در نظر گرفتن امکانات آموزشی ویژه کودکان، مورد توجه قرار گرفته است. مثلاً استفاده از اتاق مرجع یا کلاس‌های ویژه. با این حال مسئله جای دهی مبتلایان به اختلالات یادگیری در کلاس‌های مختلف هنوز مورد بحث بسیاری از متخصصان آموزش و پرورش است.

راههای پیشنهادی

نقش تلویزیون در آموزش و یادگیری کودکان

یک کودک از نظر بدنی در حال رشد است. از نظر اجتماعی او درگیر فرآیند آمادگی یا در حال آماده شدن برای پذیرش سهمی به عنوان یک بزرگسال در جامعه یا به قول معروف اجتماعی شدن، است. بدین معنی که او مهارت هایی نظیر خواندن، شمردن و رفتار با مردم را می آموزد، مهارت هایی که برای زندگی خود در بزرگسالی بدان ها نیاز دارد. هنجارها، ارزش ها و رسوم جامعه خود را فرا می گیرد و در آن ها مهارت پیدا می کند. او خود را با قوانین مهم تر و تاریخ فرهنگی و شعائری که از وی انتظار می رود آن ها را دنبال کند، آشنا می کند. او در حال رسیدن به نقطه ای است که می توان در آن جا وی را بدون نظارت پدرانه در جامعه ای که متشکل از بزرگترها و همقطاران وی است، رها کرد. در همان حال از نظر روانشناختی وی درگیر فرآیند کشف و هدف یابی است. او در تلاش شکل دادن به تصویری از محیط خویش است و می کوشد تا خود را از این محیط جدا کند به طوری که بتواند تصویری از هویت خویش شکل دهد. او در جستجوی اهدافی است،از قبیل: در این جهان وی به کجا تعلق دارد؟ چه کاری باید انجام دهد؟ در مورد مذهب، سیاست و اخلاق موضع او چیست؟چه دوستانی را باید پیدا کند؟ چه نوع شریک زندگی را باید ومی تواند به دست آورد؟

          برای یک کودک این ها تجربه های مشکلی هستند که اغلب مولد ضربه های شدید، ترس ها و سرخوردگی ها هستند. کودک می تواند به تلویزیون رو کند تا از برخوردها و سرخوردگی های جهان واقعی بگریزد، شاید از تلویزیون برای حل مشکلات خود کمک بگیرد و برای آن ها توضیحی بیابد.

          شرام و همکارانش طی تحقیقات بسیار زیادی که در باره تأثیر تلویزیون بر روی کودکان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که کودکان از راه تلویزیون به مقدار قابل ملاحظه ای کسب اطلاعات و معلومات می کنند و جالب این جاست که این کار بدون کوشش و زحمت آن ها حاصل می شود. به عبارت دیگر در حالی که کودکان در کودکستان و مدرسه برای فراگیری اطلاعات نو و جدید باید کوشش فعالانه از خود نشان بدهند، در پای تلویزیون در حالی که به ظاهر تفریح می کنند و سرگرم هستند، مطالب و نکات چندی را می آموزند.

          پدران و مادران نیز بر این حقیقت دست یافته اند که بچه ها جزئیات بسیاری در مورد آداب و طرز رفتار در اجتماع، از راه تلویزیون به آسانی فرا می گیرند.تدوین گزارش تخصصی معلمان  شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی معلمان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها