نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان

نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه کودکان اسلام جهت اجرای طرح تدبیر

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان

نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه کودکان اسلام جهت اجرای طرح تدبیر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن عدم مشارکت معلمان آموزشگاه پسرانه

گردآوری اطلاعات (شواهد (۱))

در این مرحله از پژوهش جهت یافتن اطلاعات از دو روش مشاهده و مصاحبه و از منابع و مراجعی چون؛ همکاران  و دیگر کارکنان مدرسه استفاده شده است .

مشاهده :

اگر به صورت منظم به اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود توجه کنیم گوییم مشاهده اتفاق افتاده است بنده نیز در این پژوهش در محیط مدرسه با توجه به نوع برخورد همکاران متوجه مواردی شدم که باعث می شد دیدگاه همکاران آموزشی را نسبت به طرح تدبیر را نادرست جلوه دهد و این ذهنیت ایجاد می شود که طرح تدبیر آنچنان توفیری با طرح های دیگر ندارد  :

۱- همکاران در هنگام حضور در دفتر مدرسه  به راحتی در راستای طرح مشارکت نمیکنند.

۲-  اگر در به صدا در آمدن زنگ تفریح تاخیری باشد همکار در هنگام ورود به دفتر مدرسه نگاه سنگینی دارد .

۳- در زمان ساعات تفریح حضور مدیر در دفتر آموزشگاه از نظر همکار توجیحی ندارد .

۴- اگر از معلمان مجری تدبیر تقدیر شود با بی تفاوتی همکار مواجه میشویم .

۵-  اگر برگزاری مراسمات  طرح تدبیر مدرسه  از کیفیت خوبی برخوردار نباشد واکنش همکار را در پی دارد .

مصاحبه  :

از مصاحبه در اکثر تحقیقات استفاده می شود مصاحبه یک گفتگوی دوطرفه است که دران می توان با تفسیر و تحلیل شنیده ها و اصلاح آن در حین صحبت  اطلاعات مورد نظر را بدست  . من نیز در گفتگویی که با همکارانم داشتم که موارد مشاهده شده اینجانب را مورد تایید قرار می دادند .

  اهداف :

هدف کلی: مهمترین و اصلی ترین هدف این برنامه ، بهبود  فرایند های مدیریت مدرسه به منظور ارتقاء سطح عملکرد و کیفیت آن است .

سایر اهداف :

– نهادینه سازی برنامه محوری  در مدیریت مدارس و توجه به فرایندهای  آن بطور نظامند و هماهنگ

– تقویت فرایند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تاکید بر خود ارزیابی

-زمینه سازی برای بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها ، فعالیت ها و اقدامات ( آموزش و یادگیری، فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ..  )

– توسعه و تقویت  فرهنگ مشارکت  و کارگروهی در مدرسه با بهره گیری از توانمندی های کلیه ذینفعان

گستره برنامه :

کلیه مدارس دوره ابتدایی سراسر کشور اعم از مدارس دولتی و غیر دولتی مستقل شهری ، روستایی،عشایری و مجتمع های آموزشی (به غیر از مدارس مجری طرح تعالی)

تعاریف اصطلاحات:

مدیریت و مدیریت آموزشی

موفقیت  هر نهاد یا سازمانی تاحدودزیادی به کارایی و اثر بخشی مدیریت و رهبری آن بستگی دارد .       سازمانهای آموزشی از جمله نظام های اجتماعی هستند که  مسئولیت دارند از طریق تعامل سازنده  با محیط پیرامونی و بهره گیری از منابع انسانی ، مادی و مالی زمینه تربیت دانش اموزان را فراهم نمایند . مدیریت این سازمان ها به دلیل حساسیت و  ظرافت فرایند تربیت از پیچیدگی بیشتری در مقایسه با سایر مدیریت ها برخوردار است  . بنا براین نقش مدیریت در تحقق اهداف نظام های آموزشی ممتاز و بی بدیل می باشد .

نشانگر:آماره ای است در باره نظام آموزشی که وضعیت یک یا چند عامل را آشکار می کند . به عنوان مثال می توان نمره های یک آزمون،عملکرد دانش آموزان در سطح منطقه ،تعداد دانش آموزان در هر کلاس و… را به عنوان نشانگر استفاده کرد .

وضعیت موجود: وضعیتی که از تحلیل عملکرد مدرسه در مردادماه قبل از شروع سال تحصیلی توسط مدیر مدرسه با مشارکت سایر عوامل انسانی انجام می شود.

وضعیت مورد انتظار : هدفگذاری که مدرسه برای دستیابی  به آن به صورت عدد،درصدو یا عبارت  انجام می دهد .

نتایج دستاوردها : نتایجی  که مدرسه در پایان یک سال تحصیلی با اجرای روش های پیش بینی شده به آنها دست یافته است .نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستانشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر دبیرستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها