پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی

پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی عبارت است از

نام شرکت: پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی ایران

موضوع طرح: تاسیس کارخانه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی

فصل اول : مقدمه ، تاریخچه و شرح موضوع پروژه

مدتی است که در برخی موارد به خصوص در صنایع بزرگی مثل دامپروری ، بیسکویت سازی و … تخم مرغ رشته صنایع غذایی جای خود را به پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی داده است . پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی توسط کارخانه های زیادی در ایران و سراسر جهان به بازار عرضه می گردد. از محاسن پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی می توان موارد زیر را بر شمرد:

نگهداری پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی به مدت طولانی تر از نگهداری تخم مرغ رشته صنایع غذایی تازه

استفاده آسان تر در صنایع مختلف

حجم کم آن نسبت به تخم مرغ رشته صنایع غذایی تازه

وجود سفیده و زرده هریک جداگانه و همین طوربه صورت ترکیبی

جلوگیری از آلودگی های ثانویه

کنترل آسان تر در صنایع مورد استفاده و …

تخم مرغ رشته صنایع غذایی ها از سرد خانه بیرون آورده شده وزن می شود. تخم مرغ رشته صنایع غذایی ها ی کثیف قبل از شکسته شدن به ماشین شستشو فرستاده می شود. تخم مرغ رشته صنایع غذایی های فاسد جدا سازی شده حذف می گردد. شکستن تخم مرغ رشته صنایع غذایی ها می تواند به دو روش دستی یا ماشینی انجام گیرد. یک کارگر ماهر می تواند ۵۰۰ تا ۸۰۰ عدد تخم مرغ رشته صنایع غذایی را در یک ساعت بشکند. در مواردی که تعداد تخم مرغ رشته صنایع غذایی ها زیاد است از ماشین های تمام اتوماتیک استفاده می گردد. برای تولید پودر سفیده تخم مرغ رشته صنایع غذایی جدا سازی دقیق سفیده از زرده اهمیت فراوانی دارد. حتی یک مقدار کم از زرده می تواند باعث شود که کیفیت نگهداری آلبومن در تخم مرغ رشته صنایع غذایی پایین بیاید. ماشین های جدید قادرند این جدا سازی را با خطای کم انجام دهند که قابل قبول است. در تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی کامل و یا پودر زرده (به تنهایی) همه زردÙ‡ ها هموژنیزه می شوند. جهت جدا سازی پوسته داخلی و خارجی به صورت کامل عمل صاف کردن انجام می گیرد و سپس عمل پاستوریزاسیون در دمای ۶۴ تا۶۶ درجه سانتی گراد به مدت ۲ تا ۴ دقیقه صورت می پذیرد. این عمل جهت مقابله با باکتری های ایکولای و سالمونلا می باشد. پس از پاستوریزاسیون عمل خشک کردن با اسپری خشک کننده انجام می گیرد. میزان دمای هوای خشک ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد است.

پودر نهایی ۲ تا ۴ درصد رطوبت دارد و وزن حجمی آن ۰/۳ تا ۰/۳۵ گرم بر سانتی متر است. پس از سرد کردن پودرها در جعبه های مناسب بسته بندی می شود.

شرکت گل پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی ایران با بکارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید پودر تخم‌مرغ مطابق با استانداردهای جهانی انواع پودرهای تخم‌مرغ خالص و فرموله شده را جهت صنایع غذایی مختلف تولید خواهد نمود.

پودر تخم‌مرغ جانشینی مناسب و بهداشتی برای تخم‌مرغ در صنایع غذایی می‌باشد که براحتی در فرمولاسیون محصول جایگزین شده و مشکلات مصرف تخم‌مرغ مانند حمل و نقل ، دفع ضایعات ، نگهداری و … را حذف می‌کند.

حجم کم ٬ قابلیت نگهداری بالا و سهولت جابجایی این امکان را فراهم می سازد که بجای نیاز به خرید روزانه تخم مرغ رشته صنایع غذایی تازه با تناوبهای زمانی طولانی تر اقدام به خرید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی نمود.پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی را می توان به سادگی و سریع در فرمولاسیون تولید محصولات بکار برد که این امر باعث سهولت و افزایش سرعت تولید می شود.

سهولت استفاده از پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی باعث کاهش هزینه های حمل و نقل ٬ کارگری و تجهیزات مربوط به نگهداری ٬ شستشو شکستن جداسازی و غیره . . . می گردد.

خواص کاربردی زرده و سفیده تخم مرغ رشته صنایع غذایی متفاوت بوده و تولید کنندگان در صورت استفاده از پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی امکان انتخاب هر کدام از این دو ماده را به تنهائی داشته و با مشکل مصرف فراوردهای مکمل مواجه نخواهند بود.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تاسیس یک کارخانه در زمینه تولید پودر تخم مرغ رشته صنایع غذایی که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها