پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی

پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی عبارت است از

مزیت های مهم در تکنولوژی ریخته گری تختال نازک

در مقایسه با دیگر فرایندهای متداول ریخته گری مستمر برای تولید کلاف های نورد گرم(HR) ، اینگونه استنباط می شود که تختال های نازک ریخته شده ( با ضخامتی بین ۴۰ تا ۷۰ میلیمتر) با توجه به ضرورت نورد گرم ، این سیستم به میزان قابل توجهی انرژی کمتری مصرف می کند.

مصرف انرژی در طی روش ریخته گری تختال نازک شامل انرژی حرارتی ، بین ۱۵۰ تا kWh/t۲۰۰ بوده و در مقابل میزان مصرف انرژی حرارتی در روش ریخته گری متداول ، در حدود ۴۵۰ تا kWh/t۵۰۰  می باشد.

بهبود در راندمان :

این موضوع را باید پذیرفت که روش ریخته گری تختال نازک در مقایسه با روش های متداول ریخته گری نورد گرم ، راندمان تولید را برای محصولات نورد گرم تخت افزایش می دهد . همچنین افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی از ۲۰/۱ درصد به ۳۰/۱ درصد نیز از فولاد مذاب پاتیل تا تولید کلاف نورد گرم دست یافتنی می باشد.

دیگر مزایا :

دیگر مزایای بالقوه ی سیستم ریخته گری تختال نازک را می توان اینگونه برشمرد :

  • کاهش در هزینه های کلی
  • کاهش در نیروی انسانی
  • کاهش فضای مورد نیاز
  • کاهش در هزینه فرایند

فرایند ریخته گری تسمه به روش مستقیم (DSC) :

در سال۱۹۹۹ شرکتNUCOR / BHP/I HI یک واحد صنعتی با ظرفیت تولید ۵/۰ میلیون تن درسال در NUCOR ایالات متحده تأسیس نمود و روش تولید خود را به عنوان ” فرایند ریخته گری تسمه” ارتقاء داد. همچنین شرکت Thyssen Krupp Steel / Usinor / VAI نیز فرایند های خود را به عنوان فرایند تسمه اروپایی توسعه بخشید. در این فرایند ، فولاد مذاب بین دو غلطک چرخنده مقابل هم ریخته می شود. دو صفحه سرامیکی جانبی به سمت سطوح پیشین غلطک های نورد فشار وارد می کنند و استخر فولاد مذاب را در بر می گیرند . یک پوسته فولادی بر روی هر دو سطح غلطک شکل می گیرد که توسط سطح محدب مذاب ایجاد می گردد . ضخامت پوسته افزایش پیدا کرده و به نقطه تماس یعنی کمترین فاصله بین غلطک ها می رسد، جایی که دو پوسته زمانی که از بین دو غلطک ریخته گری عبور می کنند، به هم متصل شده و تشکیل یک پوسته پیوسته ای را می دهند و در جهت پایین از قالب خارج می گردد. معمولاً محدوده سرعت ریخته گری بین ۴۰ تا ۱۳۰ متر بر دقیقه بوده که به ضخامت تسمه ، اندازه غلطک ریخته گری و ارتفاع استخر بستگی دارد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی نورد گرم ۱۲۰۰۰ تنی تولید تسمه فولادی که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها