پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۳۴ نفر

پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۳۴ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۰ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۴۳ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۰ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۱۴ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۱۴ نفر عبارت است از

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید باند و گاز پزشکی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

فصل اول

کلیات

– ۱ مقدمه :

محصولاتی که تحت عنوان باند و گاز پزشکی به بازار عرضه می شوند به سه دسته اصلی استریل ، غیراستریل و روغنی تقسیم بندی می شود که ویژگی ها و موارد کاربرد هر یک در ادامه ارائه شده است.

انواع باند و گاز پزشکی دارای بافت ساده (تافته) بوده و تراکم تار ۱۲ و تراکم پود آن ۸ بوده است . جنس این محصولات ۱۰۰ درصد پنبه می باشد . الیاف نخ به کار رفته در بافت پارچه مورد استفاده در تهیه باند و گاز می بایست از جنس پنبه طبیعی و خالص باشد و به هیچ وحه نباید از الیاف مصنوعی در آن ختی به مقدار کم استفاده شود .

دلایل استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت این محصولات عبارتند از :

الیاف مصنوعی عموماً حساسیت های جلدی و غیر جلدی در بیمار ایجاد می کند .

به دلیل شکل خاص ساختمانی شان ، امکان جذب و نگهداری محلول ها و نیز کارایی مطلوب را دارا نمی باشند .

ضمناً الیاف پنبه طبیعی خام سه مشخصه ویژه دارد که عدم دقت در فراوری صحیح مشکلاتی را ایجاد می کند و سبب افت کارایی محصول می شود . این موارد در زیر ارائه شده است :

الیاف پنبه طبیعی حاوی چربی های استئاریک ، مالئیک ، پکتیک ، سیتریک و اولئیک می باشد که در صورت باقی ماندن در پارچه های بکار رفته ، مانع جذب آب ، محلول ها و خون می شود .

این الیاف در حالت خام دارای رنگ زرد هستند و می بایست رنگزدایی شوند .

ناخالصی های معدنی ناشی از جذب مواد توسط ساقه پنبه از زمین در پنبه خام وجود دارد .

علاوه بر موارد مذکور ، به دلیل موارد کاربرد خاص این محصولات فراوری کردن آنها نیز می بایست توسط ضوابط خاص و با دقت انجام گیرد . مهمترین و حیاتی ترین مرحله تولید انواع گازهای جراحی استریل و غیر استریل عملیات تکمیل پارچه تنزیب می باشد ، که توجه ویژه ای را می طلبد چرا که حدود ۶۰% از مهمترین مولفه های مورد تاکید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در این مرحله باید تامین شود و از آنجایی که برای تامین آنها از تاسیسات ، تشکیلات و سرمایه گذاری مناسب و قابل توجه ای باید بهره مند بود متاسفانه گروهی سودجو از روش های غیر استاندارد و غیر بهداشتی و غیر اصولی استفاده کرده و با استفاده از مواد شیمیایی غیر مجاز و در شرایط ابتدائی مبادرت به سفید کردن پارچه می کنند و بدون آنکه به فاکتورهای مورد اشاره استاندارد توجه نمایند ، فقط به سود خویش فکر می کنند و جامعه را قربانی منافع خود می نمایند در صورتی که در تکمیل حتماً باید به سه فاکتور زیر بصورت ویژه نظر داشت :

استفاده از مواد شیمیایی مجاز در شرایط مناسب

شستشوی کامل پارچه در شرایط مناسب

تنظیم تار و پود پارچه در زمان خشک کردن

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی رشته پزشکی با اشتغالزایی ۱۴ نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها