پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال عبارت است از

فرآیند خمیر سازی سودای سرد:

تمامی روشهای خمیرسازی مکانیکی شیمیایی بنوعی همگی در مقیاس آزمایشگاهی قرار گرفته اند. به منظور اجازه تولید گرفتن مقدار کمی از ساقه پنبه مورد نظر را که فاقد نرمه و سایر مواد اضافی باشد را انتخاب کرده و ۱۰۰ گرم ماده خشک از این ماده را در کیسه ای نایلونی با سایز ۵۰ مش قرار می دهیم. این کیسه را سپس در ظرفی ۱۰ لیتری حاوی محلول هیدروکسید سدیم با دمای کنترل شده و غلضت مناسب غوطه ور می نماییم. آب مصرفی ، آب تقطیر شده یا دیونیزه شده می باشد که برای تهیه تمامی محلولها مورد استفاده است. در پایان زمان تاثیر گذاری محلول ، کیسه محتوی مواد را از داخل حمام در آورده و با آب مقطر شستشو می دهیم تا تمامی مواد شیمیایی از سطح مواد زدوده شود. بعد از این مرحله کیسه مورد نظر را در آون با حرارت ۱۰۵ درجه سانتی گراد به مدت ۱۲ ساعت قرار می دهیم.

وزن خالص مواد باقیمانده پس از این مرحله بدست می آید. با این روش ، بازده کلی این تیمار شیمیایی را می توان محاسبه نمود.

پالایشگرهای ابتدایی در اصل بلندرهای تجاری بودند(Waring Model 37BL19) که با یک ظرف ۴ لیتری تجهیز شده بودند. روتور( بخش گرداننده موتور) بلندر نیروی لازم برای تولید محصول را فراهم می نمود. فرآیند آغشتهسازی که در پاراگراف قبل توضیح داده شد دوباره تکرار گردید. در پایان دومین آزمایش آغشته سازی ، مواد داخل بطور مختصر آبکشی شده و سپس به مخزن بلندر منتقل گردید. با توجه به اعداد بدست آمده بازده در آزمایش اول ،به میزان لازم آب مقطر ۲۵ درجه سانتی گراد به مخلوط اضافه گردید تا درصد خشکی آن به ۲.۵ برسد.

سپس بلندر را با کمترین قدرت آن راه اندازی نمودند. آمپرسنج توسط گیره به سیم بلندر وصل گردید تا نیروی جریان یافته از آن در هر ۵ ثانیه خوانده و در جریان پالایش بصورت مجموع آنرا اعلام نماید. عملیات پالایش توسط بلندر زمانیکه انرژی ویژه مصرف شده آن به عدد ۹۰۰ K*W*Hr/MT رسید ،متوقف گردید. در اکثر آزمایشات ، زمان پالایش در حدود ۱۲ دقیقه بود. دمای مواد قبل و بعد از پالایش نیز اندازه گیری گردید و PH مواد نیز پس از پالایش اندازه گیری شد. یکی از آزمایشها با زمان پالایش بیشتری انجام گردید.( ۱۷.۵ بجای ۱۲ دقیقه) خمیر خشن بدست آمده در آزمایشگاه VOITH توسط الک صفحه ای با سوراخهایی به اندازه ۰.۰۱۰ inch غربال گردید.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف رشته صنایع غذایی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها