پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری

پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۰۲ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۰۲ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری  عبارت است از

دستگاه‌های شیردوش پایسته (ثابت)، قادر است از ۸ تا ۳۲ دام را همزمان و در کوتاهترین مدت ممکن شیردوشی نماید.

ویژگی برجسته این دستگاه پیشرفته در سنسور تشخیص اتمام شیر در سینه دام است. این دستگاه با استفاده از سیستم الکترونیکی اجازه نمی‌دهد دامی که شیر در سینه آن تمام شده است حتی یک لحظه بیشتر دوشیده شود. هرگاه سنسور حس نماید که شیر(به عنوان یک رسانا) در سینه دام تمام شده به شیرخودکار و نهایتاًجک هواکار فرمان می‌دهد که تهی را قطع و خوشه شیردوشی را به گونه کاملاً خودکار و بدون دخالت دست از سینه دام جدا نماید و خوشه شیردوشی بدون این‌ که با زمین تماس پیدا کند و آلودگی زمین به سر پستانک‌گیرها برخورد نماید و فضولات به درون کشیده شود جمع‌آوری شده و خوشه دوشش به محل اولیه خود بازگردانیده می‌ شود.

در این سیستم به‌ منظور رکوردگیری، شیر دوشیده شده، در پایان دوشش درون ظرف نبشتاری(گلاس جار) نگهداری می‌شود تا دوشنده (اپراتور) بتواند مقدار آن را با دقت کافی یادداشت نماید و یا در صورت مشاهده آلودگی از مخلوط شدن آن با شیرهای سالم ممانعت به‌عمل آورد.

در این سیستم به منظور کنترل و آزمایش و گسیل نمونه‌برداری از شیر دوشیده شده به آزمایشگاه، مجرای خاصی در زیر ظرف نبشتاری تعبیه شده است که بسادگی و بدون تماس دست با مجموع شیر جمع آوری شده، نمونه‌برداری انجام می‌شود.

در این نوع ماشین شیردوش اتوماتیک، پس از دوشش دامها و طی مراحل فوق، به دلیل عدم دسترسی به قسمت‌های مختلف عبور شیر، از پستانک‌ها گرفته تا لوله‌های هدایت شیر و ظروف نبشتاری تا کاسه‌های محافظ پستانگیر، سیستم شستشوی خودکار وارد عمل شده و تمام مسیرهایی را که قبلاً شیر از آن‌ها عبور کرده و غیرقابل دسترس می‌باشد شسته، ضدعفونی کرده و در برنامه آخر آب‌کشی می‌نماید. در این سیستم به واسطه لزوم شستشوی کامل و بدون باقی ماندن قسمت‌هایی به‌صورت نشسته در ظروف نبشتاری جمع‌آوری شیر، در ابتدای ورود مواد شستشو دهنده به ظرف نبشتاری، درون گلویی لوله رسانای مواد به داخل ظرف نبشتاری، فواره خاص شناوری طراحی شده است تا تمام محفظه را که غیرقابل دسترسی است، شستشو نماید.

گیریم برای دانلود فایل پروژه کار آفرینی تولید دستگاه‌های شیردوش تمام خودکار رشته دامپروری  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها