گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی

گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی تحت عنوان  چگونگی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی

گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی تحت عنوان  چگونگی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۲ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

درک مشکل پیرامون قضیه  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

ارائه مستندات پیرامون حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

 اهمیت و نقش ورزش در تسریع روند یادگیری

هر دانش‌آموزی بارها و بارها در سالن‌های ورزشی دیوار حیاط و راهروی مدارس، انواع رسانه‌های گروهی، کتاب‌ها و نشریات با عباراتی «عقل سالم در بدن سالم است» مواجه می‌شود. با این حال عده کمی از نوجوانان و جوانان حقیقت و معنای اصلی این جمله را عملاً در زندگی خود به کار می‌گیرند و اغلب آنها در برنامه‌های روزانه درس و ورزش را همراه هم تنظیم نمی‌کنند.

خانم صابره شوکتی، مربی ورزش یکی از دبیرستان‌های تهران در این زمینه می‌گوید: متأسفانه در کشور ما درس و ورزش به ندرت با یکدیگر توأم می‌شوند. اغلب آنها که به پرورش نیروی بدنی خود همت گماشته‌اند از پرداختن به قدرت فکری خویش غافلند و بیشتر دانش‌آموزان مستعد و پرتلاش نیز که مدام به مطالعه و کار فکری مشغولند از نظر بدنی در حد بسیار ضعیفی قرار دارند که این خود نیمی از تلاش شبانه‌روزی آنها را هدر می‌دهد.

سلول‌های مغزی برای فعالیت‌ خود به ۲۵ درصد از کل انرژی مورد استفاده بدن نیاز دارند. آیا این انرژی تنها به وسیله تغذیه و استراحت- به صورتی که در بین دانش‌آموزان رایج است- تأمین می‌شود؟

خانم نرگس سماوات، کارشناس در زمینه زیست‌شناسی و تغذیه در توضیح این مطلب می‌گوید: غذا خوردن با عجله شایع بین دانش‌آموزان بدون تحرک جسمی لازم، حتی اگر با استراحت کافی هم همراه باشد نمی‌تواند تأثیر کاملی در رساندن ماده و انرژی مورد نیاز بدن داشته باشد. در صورت نبودن برنامه‌ریزی صحیح برای انجام حرکات ورزشی روزانه، مغز انرژی کافی در اختیار ندارد زیرا تلاشی برای به جریان انداختن و تنظیم و گستردن انرژی به تناسب نیاز هر قسمت از بدن- خصوصاً مغز- صورت نگرفته است.

علاوه‌بر این کم‌تحرکی و رخوت جسمی از آن، تأثیر مستقیم بر روی روح و روان و اعصاب دارد و ذهن را نیز به سمت خستگی و ناتوانی هدایت می‌کند که نتیجه همه اینها بالقوه ماندن بسیاری از قابلیت‌های ذهنی و استعدادهای محصلان در یادگیری است.

اغلب اوقات دانش‌آموزان خمود و بی‌حوصله و با اکراه به سوی انبوه کتاب‌هایشان می‌روند و سعی می‌کنند خلل همیشگی ناشی از عدم تحرک بدنی را با فشار آوردن بی‌مورد به ذهن و انواع و اقسام روش‌های یادگیری جبران کنند در حالی که راه بسیار ساده‌تر و سالم‌تری مانند ورزش می‌توانند علاوه‌بر سلامت، نشاط و افزایش فعالیت ذهنی، شور و اشتیاق آنان را نسبت به درس خواندن تضمین کند. برای اینکه مغز به خوبی از عهده یادگیری و حفظ مطالب درسی برآید، علاوه‌بر رساندن مواد غذایی و انرژی کافی باید از خونی پاک و غنی از اکسیژن تغذیه شود.

بدین منظور باید شش‌ها کاملاً از هوا پر و خالی شوند بنابراین دانش‌آموزان باید ریه‌های خود را نیز نیرومند کنند و این کار نیز به وسیله ورزش میسر است. هر حرکت ورزشی خواص و نتایج خاص خود را دارد و این‌گونه نیست که ورزش فقط ماهیچه‌ها را قوی کند. معلمین ورزش در مدارس باید خواص هر حرکت را نیز به محصلین خود آموزش دهند تا آنها با آگاهی کامل از نتایج سودمند ورزش بهره‌مند شوند. در ضمن برای رساندن اکسیژن کافی به سلول‌های مغزی دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که صحیح و اصولی تنفس کنند و با عادت دادن شش‌ها به نحوه مطلوب بازده تنفسی خود را افزایش دهند.گزارش تخصصی معلم تربیت بدنیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها