گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد  در دانش آموزان پایه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزم با اولیای معتاد

وی‍‍ژگی های فرزندان والدین معتاد

توانائی فرار از خطرات فرضی یا واقعی از جمله عواملی است که به دلیل اختلال های دوران پس از آسیب های روحی و روانی بروز می کند. کودکانی که توسط والدین معتاد پرورش یافته اند نمی توانند به راحتی از خطرات و حوادث هولناک  فرار کند و در این شرایط هیچ ابزاری نیز برای دفاع از خود در اختیار ندارند و در ضمن نمی توانند درک کنند که چرا با آنها بدرفتاری می شود. به همین علت این گونه کودکان در دوران بزرگسالی نیز نمی توانند خود را با اوضاع و احوال و محیط اطرافشان هماهنگ و سازگار کنند چون در دوران کودکی والدین آنها معتاد بوده و مهارت های زندگی را به آنها آموزش نداده اند.

زمانی که این اشخاص بزرگ می شوند ممکن است ویژگی ها و خصوصیت زیر در آنها به وجود بیاید:

۱. درماندگی: این گونه افراد در دانش آموزی همواره تلاش کرده اند که والدینشان را راضی کنند تا شاید رفتارهای بهتری از خود نشان بدهند. از آنجایی که به علت وجود بیماری اعتیاد، اغلب این تلاش ها بی نتیجه بوده و با شکست مواجه شده اند، این دانش آموزان در بزرگسالی خود نیز در برابر ناملایمات زندگی احساس درماندگی و بیچارگی می نمایند. تسلیم شدن آنان در برابر بیماری اعتیاد، در دوران دانش آموزی،  باعث می شود تا آنها همواره  در برابر مشکلات زندگی به راحتی تسلیم شوند.

۲. افسردگی: احساس غم و اندوه درونی و احساساتی که فرصت بروز یافتن و نشان داده شدن پیدا نکرده اند، دنیای درونی انسان را تحت تاثیر قرار داده و به ایجاد نوعی سیستم دفاعی در برابر اضطراب منجر می شوند. خشم، عصبانیت و اندوهی که امکان بروز دادن و برطرف ساختن آنها وجود ندارد سبب می شود تا دانش آموزان اعتیاد به علت پرورش یافتن در کنار والدین معتاد احساسات واقعی خود را نشان ندهند و غم و غصه های خود را به درون خود ریخته و به انزوا و افسردگی دچار شوند.

۳. اضطراب: این افراد در کودکی از اضطراب و نگرانی شدید رنج برده اند و در زندگی هرگز از اعتماد به نفس و تعادل روحی و روانی کافی برخوردار نبوده اند. به دلیل اینکه رفتار پدر یا مادر معتاد آنها هر لحظه در حال تغییر بوده است، آنها از یک زندگی متعادل و قابل اطمینان محروم بوده اند. بر اثر اضطراب و نگرانی های بی وقفه و بیش از اندازه، آسایش این افراد بر هم خورده و همواره در نگرانی و اضطراب از وقوع اتفاقات ناگوار به سر می برند.

۴. سرکوب احساسات:  در افرادی که در خانواده های معتاد بزرگ شده اند به عنوان یک راه حل دفاعی نوعی سردی در بروز احساسات و درخود فرو رفتن به وجود می آید. زندگی کردن در کنار والدین معتاد موجب می شود تا دانش آموزان  در دروان بزرگسالی رفتاری غیر قابل پیش بینی از خود بروز دهند و احتمال معتاد شدن آنها به مواد مخدر به علت عذاب و مشکلاتی که در دوران دانش آموزی متحمل شده اند بیشتر شود. این گونه افراد معمولاً در برابر مشکلات زندگی واکنشی از خود نشان نداده و احساسات واقعی خود را پنهان می کنند.گزارش تخصصی معلم کلاس چهارمشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها