اقدام پژوهی مدیر دبستان با موضوع استفاده از بازی درمانی شناختی بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی

اقدام پژوهی مدیر دبستان

اقدام پژوهی مدیر دبستان با موضوع استفاده از بازی درمانی شناختی بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی مقاله ای دقیق و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل اقدام پژوهی مدیر دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل اقدام پژوهی مدیر دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی مدیر دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی مدیر دبستان چگونه توانستیم از بازی درمانی شناختی بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی دانش آموزان بیش فعال ابتدایی استفاده نماییم؟ را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

در رابطه با اقدام پژوهی مدیر دبستان مطلعیم که بسیاری از اساتید علاقه مند هسند که در مبحث اقدام پژوهی در آموزش و پرورش مقام نخست کشوری را کسب نمایند و بتوانند در این جشنواره حرفی برای گفتن داشته باشند.معلمان و دبیران برای رسیدن به این هدف مهم از هیچ تلاشی دست بر نمیدارند و واقعا به کسب برتری می اندیشند.ما با کمال افتخار به آنها کمک می کنیم.در واقع تیم تخصصی ما برای این موضوع شکل گرفته است.بانک فایل پژوهشی معلمان متخصص در تدوین و ارائه پروژه اقدام پژوهی  است.این باشگاه می تواند راهنمای خوبی برای معلمان و دبیران عزیز این مرز و بوم باشد.کافی است معلمان و دبیران عزیز و گرامی به این مجموعه اعتماد کنند.

اقدام پژوهی مدیر دبستان ❶ تضمینی بهترین نمونه موجود

اقدام پژوهی

آنچه در اقدام پژوهی مدیر دبستان ❶ تضمینی مستندات کامل وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش  می باشد.

این اقدام پژوهی کاملا خارق العاده و جذاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به روزرسانی شده است..

اقدام پژوهی

در اقدام پژوهی حاضر علاوه بر کلیه نکات مورد نیاز پکیج آموزشی نیز برای شما فراهم شده است.

اقدام پژوهی مدیر دبستان خارق العاده

به جرئت می توان گفت که پرداختن به موضوع اقدام پژوهی مدیر دبستان یکی از اساسی ترین مسائلی است که می توان در رابطه با بخشنامه معلم پژوهنده به آن پرداخت و همچنین در این رابطه موضوع مهمی که جای بحث دارد موضوع پژوهش در عمل است. پرداختن به این موضوع می تواند راهبرد های آموزشی غیر قابل وصفی را در اختیار پژوهشگران قرار دهد. وبسایت تخصصی ما در تلاشی اقدام به گردآوری نمونه فایل های اقدام پژوهی مدیر دبستان و سایر فایل هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها به سیستم آموزشی کشور اضافه میشوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران عزیز جهت دانلود قرار میدهد.

اهداف بزرگ رابطه اقدام پژوهی مدیر دبستان

اهداف بزرگی که مدیران سایت تخصصی ما برای خود در نظر گرفته اند بسیار فراتر از اهداف مادی بود و بر خلاف تعدادی از سایتها که اقدام به کپی برداری از نمونه فایل های دیگران میکنند همه فایل هایی که در سایت ما به شما معرفی میشوند اعم از اقدام پژوهی مدیر دبستان , طراحی آموزشی , تجربه نگاری و… تماما و مستقیما توسط کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همکاری میکنند نگارش و آماده سازی شده است.
یکی از مهمترین مسائل پیرامون اقدام پژوهی موضوع اقدام پژوهی مدیر دبستان است که می تواند نقش تعیین کننده ای را در رابطه با نتایج پژوهش های پژوهشگران آموزش ابتدایی ایفا نماید. پژوهش گران بر این باورند که در رابطه با معلم پژوهنده می توان پژوهش های علمی و مسائل پرمغز و پر محتوایی را ارائه نمود که یکی از مهمترین این وجوه قابل پژوهش آموزش ابتدایی است.

اقدام پژوهی

👇👇👇👇همچنین شما عزیزان میتوانید برای ملاحظه سایر طرح ها به لینک های زیر مراجعه نمایید.👇👇👇👇

لیست اقدام پژوهی برای مقاطع مختلف

نکته طلایی در رابطه با اقدام پژوهی مدیر دبستان ❶ حرفه ای :

اقدام پژوهی

تمام فایل های اقدام پژوهی این سایت توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تدوین شده است و هیچ کدام از مطالب این سایت در اینترنت وجود ندارد .

کلیه قیمت ها نسبت به قبل و نسبت به سایر سایت های آموزشی شامل تخفیف ویژه شده است . این سایت به روز ترین پایگاه در رابطه با اقدام پژوهی مدیر دبستان در آموزش و پرورش می باشد .

با انتخاب این طرح و کمی سلیقه به خرج دادن میتوانید مقام برتر کشوری را از آن خود کنید .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیر دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • عنوان مطلب در رابطه با  بازی درمانی شناختی
  • پیشگفتار در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • مقدمه موضوع در رابطه با  بازی درمانی شناختی
  • شناسایی مسئله در رابطه با بازی درمانی شناختی

 

مقدمه

نقص توجه از جمله اختلالات روانشناختی است که بیشترین توجه روانشناسان و روانپزشکان را به خود اختصاص داده است برای اولین بار هافمن بیش­فعالی را به عنوان یک رفتار ناسازگار و غیرطبیعی توصیف نمود(کنت ول، ۱۹۷۵). در راهنمای تشخیص و آماری بیماری روانی نسخه پنجم از اختلال نقص در توجه، اصطلاحا به عنوان کمبود نامناسب توجه به رشد (بی توجهی) همراه با ضعف در  کنترل تکانه­ها یاد شده است که از فراوان­ترین مشکلات در میان کودکان  دارای اختلال در یادگیری می باشدکه موجب کاهش کارایی آنان در  مدرسه می­گردد. مشاهدات نشان می­دهد کودک در تمرکز و توجه بر روی تکلیف طرح شده، با شکست مواجه می شود و نمی­تواند سر و  نگاهش را به سمت معلّمی که در حال آموزش به اوست جهت دهد یا  در دنبال کردن دستورالعمل­ها شکست میخورد از طرف دیگر ادامه کار بر روی یک تکلیف معین، تعیین جهت نگاه و سر، حالت چهره، مراقب و گوش  به زنگ و اجرای دستورالعمل­ها و موفقیت در عملکرد نشان دهنده رفتار  توجه کودک است. اختلال نقص توجه در برگیرنده سطح بالاتر از متوسط بی­توجهی، تکانشگری و بیش فعالی است. این اختلال معمولاً پیش از ۷ سالگی شروع می شود و نشانه های آن بیشتر در خانه، مدرسه و موقعیت های اجتماعی آشکار می گردد (بارکلی، ۲۰۱۰). این اختلال یکی از متداول­ترین علل مراجعه اطفال به مراکز روان­شناسی و روان­پزشکی است (کندال، ۲۰۰۰) و تقریباً ۳ تا ۵ درصد از کودکان سن دبستان را در برمی­گیرد (انجمن روانپزشکی آمریکا، ۲۰۰۰). به عبارت دیگر، به طور متوسط در هر کلاس یک دانش آموز در این زمینه به کمک نیاز دارد. آمار نشان می دهد که در ۵۰ درصد از کودکان مراجعه کننده به مراکز روان­پزشکی اطفال، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی مشهود است (ماش و بارکلی، ۲۰۰۷). اختلال نقص توجه اغلب با مشکلات متعدد رفتاری، تحصیلی، اجتماعی و هیجانی همراه است. این مشکلات همراه با هم می توانند تأثیر زیادی بر عملکرد روانی اجتماعی والدین و فرزندان داشته باشند (میرزائیان، احدی،‌شریفی،‌‌آزاد، ۱۳۸۵). تا سال ۱۹۶۰ اقدام جدی در این باره صورت نگرفته بود. در این دهه پزشکان از داروهای روانگردان برای معالجه استفاده کردند بر همین اساس این اختلال به صورت معضلی لاینحل برای روانشناسان، معلمان روانپزشکان، معلمان و والدین درآمد زیرا از ویژگیهای این اختلال ناتوانی در مهار رفتارحرکتی، نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری، پرخاشگری، مشکلات تحصیلی، برانگیختگی، بی قراری حرکتی، برای والدین و معلمان و همسالان قابل تحمل نبوده و از طرفی این اختلال موجب آسیب رساندن به فرآیند تحول استعداد ذهنی و مهارت­های اجتماعی – عاطفی کودکان مبتلا می شود. به نحوی که مشکلات تحصیلی، هوشی، بزهکاری، افسردگی، عزت نفس پایین، اختلالات شخصیتی و غیره درافراد مبتلا بیشتر از افراد عادی است”(مک گی، ۱۹۸۴؛ به نقل از طاهری، ۱۳۹۰)”. در درمان و کاهش عوارض اختلال نقص توجه در یادگیری دانش آموزان پ‍ژوهش­های مختلفی صورت گرفته است .با توجه به پژوهش­های انجام شده به نظر می رسد بازی درمانی شناختی در افزایش دامنه توجه و یادگیری این دانش آموزان موثر باشد. از این رو تأثیر بازی درمانی شناختی بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی دانش آموزان بیش فعال پایه سوم ابتدایی مورد بررسی قرار می گیردو درصددرفع این مشکل برآیم

  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با بازی درمانی شناختی
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • نتیجه گیری در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • پیشنهادات در رابطه با بازی درمانی شناختی
  • منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بازی درمانی شناختی

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر دبستان و دریافت اقدام پژوهی از لینک خرید استفاده نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها