گزارش تخصصی معاونت پرورشی

گزارش تخصصی معاونت پرورشی تحت عنوان  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معاونت پرورشی

گزارش تخصصی معاونت پرورشی تحت عنوان  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاونت پرورشی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاونت پرورشی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاونت پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاونت پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاونت پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونت پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

دیباچه پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

درک مشکل پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بررسی بیشتر در رابطه با علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

ارائه مستندات پیرامون علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

پیش بینی نتایج در مورد علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

راهکارها پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

رفرنس و منبع مورد استفاده علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

تأثیر محیط عاطفی کلاس :

علاوه بر عوامل فیزیکی کلاس ، عوامل عاطفی مانند تعویض مکرر برنامه‌ی درسی ،برخورد نامناسب دست اندرکاران ستادی مدرسه با دانش‌آموزان ،یکنواخت بودن برنامه‌های صبحگاهی  یا عصرگاهی مدرسه بی‌توجهی به خواسته‌هاو انتظارات معقول دانش‌آموزان و….را می‌توان نام برد که شرایط و موقعیت را برای بروز رفتارهای نامطلوب دانش‌آموزان فراهم می کند.

د)علل مربوط به خانواده:

صاحب نظران روانشناسی تربیتی یکی از مهمترین نهادهای موثر در تربیت و رفتار آدمی را خانواده می‌دانند؛زیرا محیط خانواده اولین و با دوام‌ترین عامل در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان می‌باشد(صفوی۱۳۸۳)عوامل متعدد می‌تواند در رفتار کودکان و نوجوانان تأثیر بگذارد (از جانب خانواده)که به موارد زیر اشاره می‌کنیم.

  1. فضای روانی و عاطفی ؛

منظور مجموعه روابط و تعاملات روانی و عاطفی است که بین اعضای خانواده وجود داشته باشدو بصورت مستقیم(آموزش‌های اخلاقی و…)یا غیر مستقیم(همانند سازی و تقلیدو…)رفتار فرزندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

  1. شرایط ناسالم خانوادگی:

شامل مواردی مانند طرد کودک ،تنبیه شدید ، عدم توجه به نیازهای اساسی کودک ،انتظار نابجا از کودک و… می‌باشد.

  1. فقدان والدین:

نبود هر یک از والدین ، بویژه مادر چنانچه با کمبود ارضای نیازهای طبیعی و اساسی همراه شود اثرات ناگواری در شرایط اجتماعی کودک خواهد گذاشت.

۴.عدم ثبات قوانین و معیارهای اخلاقی:

چنانچه در محیط خانه اصول اخلاقی معینی حکم فرما نباشدیااینکه اصول ثابت باشندویابرای کودک تبیین نگردند درایجاد مشکلات رفتاری کودک نقش خواهند داشت .

  1. ترتیب ولادت:

از دیدگاه آلفرد آدلرترتیب ولادت در رفتارهای افراد نقش دارد آدلر معتقد است جایگاه ویژه فرزندان با تولد فرزند بعدی تهدید می‌شود و فرزند آخر نگران از دست دادن موقعیت خود نخواهد بود.(اصغری پور۱۳۸۰)اختلافات خانوادگی و بی‌نظمی دار خانواده سبب تأثیر نامطلوب در رفتار فرد شده و زمینه‌ی لازم را برای بروز رفتارهای مخرب فراهم می‌آورد و به این ترتیب نظم وانضباط کلاس را به هم می‌زند .(صفوی)گزارش تخصصی معاونت پرورشیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونت پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها