نمونه گزارش تخصصی معلمان

نمونه گزارش تخصصی معلمان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی معلمان

نمونه گزارش تخصصی معلمان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۶  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معلمان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معلمان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معلمان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوین

نارسایی های یادگیری

تعریف اختلالات ویژه در یادگیری: از بررسی تحقیقات و مطالعات پیشینیان چنین بر می آید که کودکان با نارسایی های یادگیری را در رده کودکان با آسیب مغزی طبقه بندی می کردند، و زمانی دیگر آنان را کسانی با اشکالات خفیف مغزی می پنداشته اند. اما در تازه ترین مطالعات در این زمینه برای آنان اصطلاح “کودکان با نارسایی های ویژه در یادگیری” گزیده شده است.

          در سال ۱۹۶۶ کلمنتز (clements)، کودک با اشکالات خفیف مغزی را چنین تعریف
می کند: “کودکان با اشکالات خفیف مغزی کودکانی هستند که از نظر هوش کلی، نزدیک متوسط، متوسط یا بالاتر از متوسط می باشند. اما مشکلات و دشواری هایی ویژه در یادگیری یا رفتار دارند. میزان این مشکلات از خفیف تا شدید متفاوت است. علت اصلی این دشواری ها انحراف اعمال مربوط به سیستم اعصاب مرکزی از حالت عادی که به صورت های گوناگون مشخص می شود، مانند دشواری در درک، فهم، زبان، حافظه، کنترل، توجه، اعمال حرکتی و …….. این انحرافات ممکن است در اثر نقص ژن های گوناگون، اختلال در سوخت و ساز، ضربات مغزی یا سایر بیماری ها و حوادثی که در طول سال هایی که برای رشد و تکامل سیستم اعصاب مرکزی لازم است، یا از علت های ناشناخته ای، به وجود می آید”.

          کودکان با نارسایی های ویژه در یادگیری، کودکانی هستند که جهان را به گونه ای متفاوت یا غیر معمول ادراک می کنند. طرح های عصبی آنان متفاوت از کودکان همسال عادی آنان به نظر می رسد. افراد با نارسایی های ویژه در یادگیری دارای شکست هایی در مدرسه و جامعه هستند. آنان نمی توانند آنچه دیگران که در سطح هوشی مشابه انجام می دهند، بدون برخورداری از آموزش های ویژه انجام دهند. اداره آموزش و پرورش آمریکا (U.S.O.E) در امر کودکان استثنایی در سال ۱۹۷۷ کودکان با نارسایی های ویژه در یادگیری را آن دسته از کودکان دانسته است که “در یک یا تعدادی از فرایندهای اساسی یادگیری: فهم مطالب، کاربرد زبان گفتاری یا نوشتاری دچار مشکلند. این اشکالات ممکن است در کودکان به صورت های گوناگون مانند: دشواری درگوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن، حساب کردن ظاهر شود. این تعریف شامل کودکان با صدمه مغزی، آسیب های خفیف مغزی، نارساخوانی، آغازی رشدی و مشکلات ادراکی می شود، اما آن دسته از کودکانی را که اشکال اساسی یادگیری آنان در نتیجه نقص بینایی، شنوایی، حرکتی، عقب ماندگی ذهنی، اشکالات هیجانی یا محرومیت های محیطی، فرهنگی و اقتصادی است، در بر نمی گیرد”.

          تعریف های جدیدتر از نارسایی های ویژه در یادگیری تغییر چندانی را نشان
نمی دهد. برای مثال، مرکز ملی اطلاعات برای کودکان و نوجوانان با نارسایی های ویژه در یادگیری در سال ۱۹۹۴ آنان را افرادی می داند که در یک یا تعدادی از فرایندهای اساسی روانی (یادگیری) مشکل دارند یا در کاربرد زبان گفتاری یا نوشتاری دشواری دارند. این اشکالات ممکن است به صورت های گوناگون مانند: دشواری در گوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن یا انجام محاسبات ریاضی ظاهر شود.

          نگاهی به تحقیقات انجام شده در زمینه نارسایی های ویژه در یادگیری نشان می دهد که برخی از محققان در پی یافتن منشأ مشکل هستند و بعضی دیگر از پژوهشگران کوشش دارند که برنامه ها و راهبردهای آموزشی ویژه ای طراحی کنند که علی رغم منشأ و اساس دشواری های این افراد، آنان بتوانند موضوع های تحصیلی را فرا بگیرند.

          انجمن ملی وابسته به نارسایی های یادگیری(۱۹۹۱) تعریف زیررا پیشنهاد کرده است: نارسایی های یادگیری یک اصطلاح کلی است که شامل یک گروه ناهمگون از دشواری های یادگیری می شود که به صورت های گوناگون مانند: مشکلات اساسی در گوش دادن،
صحبت کردن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن یا توانایی ریاضیات متجلی می شود. اگرچه نارسایی های ویژه در یادگیری ممکن است در دانش آموزان سایر طبقات استثنایی وجود داشته باشد (برای مثال دانش آموزان با آسیب های حسی، عقب ماندگی ذهنی، آشفتگی های اجتماعی و هیجانی، تدریس ناکافی یا نامناسب، محرومیت های محیطی و فرهنگی)، اما این امر در نتیجه این شرایط یا تأثیر آن ها نیست. عملکرد نامناسب سیستم اعصاب مرکزی که در سال های اخیر بیشتر عملکرد نامناسب عصبی –  روانی خوانده می شود، فرض بر این دارد که مغز یا نظام ادراکی یا هر دو اگرچه در کودکان با نارسایی های ویژه در یادگیری آسیب ندیده است، اما این دو در کودکان یادشده در مقایسه با کودکان عادی، متفاوت عمل
می کند؛ زیرا، نارسایی های ویژه در یادگیری را حاصل تفاوت هایی می دانند که در عملکرد مغز یا عملکرد ادراکی این گونه کودکان وجود دارد.

          از تعریف های مختلفی که متخصصان در زمینه کودکان با نارسایی های یادگیری ارائه داده اند می توان ویژگی هایی به خلاصه زیر برای آنان برشمرد:

  1. این کودکان دارای بهره هوشی تقریبأ(متوسط) یا بالاتر هستند؛
  2. این کودکان از نظر حواس مختلف (بینایی، شنوایی و ….) سالم هستند؛
  3. این کودکان از امکانات محیطی و آموزشی نسبتاً مناسبی برخوردار هستند؛
  4. این کودکان دارای ناهنجاری های شدید رفتاری نیستند؛
  5. پیشرفت آموزشی این کودکان به طور قابل ملاحظه ای کمتر از بهره هوشی، سن و امکانات آموزشی که از آن برخوردارند، است.

نمونه گزارش تخصصی معلمانشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معلمان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها