پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر

پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر عبارت است از

مقدمه :

افزایش جمعیت و توسعه الگوی مصرف و نیز توسعه ی صنعت و کشاورزی باعث تولید حجم زیاد زباله های شهری و ضایعات صنعتی می گردد .

زباله ها و ضایعات صنعتی قابل بازیافت و استفاده ی مجدد هستند . دانش فنی و فن آوری های بازیافت امکان استفاده و تبدیل این مواد به محصولات ارزشمند را فراهم آورده است .

فرآیند بازیافت فرآیندی است که طی آن مواد زاید جدا شده و به عنوان ماده خام برای تولید مواد جدید به کار گرفته می شود . به بیان دیگر بازیافت عبارت است از بازگرداندن مواد قابل استفاده به چرخه تولید و یا طبیعت .

بازیافت به طور کلی دارای فوایدی است که در زیر به اختصار بیان شده است :

  • حجم زباله ی ورودی به محیط زیست کاهش می یابد .
  • از آلودگی کاسته می شود .
  • نیاز به مراکز دفن و زباله سوزها کاهش می یابد.
  • نیاز به تولید و یا ورود مواد خام از خارج کاهش می یابد .
  • تولید ملی افزایش می یابد .
  • اشتغال ایجاد می شود .
  • سطح بهداشت عمومی بالا می رود .

فیلترهای کار کرده روغن نیز مانند روغن کار کرده به عنوان ضایعات محسوب می شوند و باید به طور مناسب بازیافت شوند . در مواردی که عملی است و صرفه اقتصادی وجود دارد فیلترهای خالی کار کرده روغن برای بازیافت روغن جمع آوری می شوند . در فیلترهای کار کرده روغن خرده فلزهایی وجود دارد که دوباره قابل استفاده هستند و تولیدکنندگان فولاد می توانند به عنوان خوراک اولیه از آن استفاده کنند .

فیلترهای روغنی کارکرده خودرو یکی از محصولاتی هستند که به شدت آلوده کننده محیط زیست بوده ولی در عین حال قابلیت بازیافت مجدد داشته و می توان تهدید آلودگی و مضر بودن برای آنها را به فرصت بالا بردن ارزش افزوده و استفاده مجدد از آنها و عدم آلودگی محیط زیست و ده ها فرصت موثر دیگر تبدیل نمود .

این گزارش به بررسی بازیافت فیلتر و سایر مواد ضایعاتی روغن می پردازد . طرح مورد بررسی در واقع یک طرح بازیافتی یا خدماتی بوده و منجر به تولید محصول جدیدی نخواهد گردید . فیلتر خودرو پس از اتمام دوره عمر و کارکرد مفید آن طی دو مرحله مورد فرآیند بازیافت قرار می گیرد. ابتدا مرحله ی تخلیه روغن آن که این روغن به عنوان روغن کار کرده و یا سوخته تلقی شده و پس از  جمع آوری به واحدهای تصفیه فرستاده شده که در آنحا ناخالصی هایی از قبیل انواع ترکیبات سنگین ، آسفالت ، واکس و… از آن جدا شده و با افزودن Additive ها آن را به روغن موتور ، روغن پایه و سایر روغن های مورد نیاز تبدیل و مورد استفاده محدد قرار می دهند . قسمت بدنه فیلتر که حدود ۸۵ درصد وزنی فیلتر را تشکیل می دهد نیز جهت فرآیند قطعه قطعه شدن ، پرس کاری و استفاده مجدد به واحدهای مربوطه فرستاده می شود . بنابراین در طبقه بندی محصولات تولیدی وزارت صنایع و معادن در گروه بازیافت و تصفیه قرار می گیرد . برای بازیافت قراضه آهن و فولاد کد آیسیک ۳ این گروه ۳۷۱۰ بوده که در بین کدهای این گروه نیز متحمل ترین کدهای آیسیک ۳ برای این فعالیت عبارتند از :

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تأسیس بازیافت فیلترهای روغنی خودرو با اشتغالزایی ۱۰ نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها