گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز کلاس اول

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز کلاس اول  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

درک مشکل پیرامون قضیه  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

ارائه مستندات پیرامون حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز

انتخاب راه جدید.

با توجه به مشکلات و موانع موجود ، به راه‌‌حل‌هایی برای برطرف کردن مشکل علی، فکر کردم از مشاور کمک و راهنمایی گرفتم. کتاب‌های روانشناسی و مجلات در این زمینه مطالعه کردم. که این راه‌حل‌ها عبارتند از:

۱ـ محبت و مورد لطف قرار دادن علی.

۲ـ شرکت در کارهای گروهی و دادن مسئولیت به او.

۳ـ کمک ویژه از نظر عاطفی به او.

۴ـ عدم تحقیر و سرزنش او در هنگام جویدن ناخن.

۵ـ ایجاد محیط خانوادگی آرام و بدون تنش و درگیری.

۶ـ پی بردن مشکل او و حل آن.

تعریف و تبیین کلید واژه ها:

 اضطراب :

کلمه ای مشتق از لغت لاتینی به معنی سختی کشیدن است و در قرن ۱۷ برای تشریخ سختی یا محنت کار برده می‌شد.  ( علی قائمی ـ ترس و اضطراب در کودکان)

اضطراب یک حالت عاطفی است که در آن عامل مبهمی از ترس، ترس ناشی از پیش‌بینی حوادث نامطبوع وجود دارد و فیزیکی ناراحتی دردناک ذهنی، ناشی از یک پیش‌بینی در مورد یک تهدید و یا یک ناخوشی در آینده است اضطراب احساس ناخوشایند و ناراحت کننده است که با نشانه‌های جسمی حاکی از بیش فعالی دستگاه عصبی خود مختار همراه باشد.

( شهلا فرقانی رئیسی، شناخت مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان)

اختلال رفتار: غالباً غیرعادی، عجیب یا آزار دهنده است و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. غالب اوقات مشکلات رفتاری را نابهنجار تلقی می‌کند. بدین ترتیب نابهنجار در مرحله‌ی اول آنچه را که از اعتدال منحرف شده است به ذهن می‌رساند، هر چند که استفاده عادی این واژه بر این فرض است که جهت انحراف منفی، یا حاکی از بیماری است.

( محمد تقی منشی طوسی، اختلال‌های رفتاری کودکان)

افت تحصیلی: عبارتست از کاهش عملکرد تحصیلی و درس دانش‌آموز از سطح رضایت بخش به سطح نامطلوب یعنی دانش‌آموز هنگام تحصیل بعد از یک دوره موفقیت تحصیلی یا متوسط، به تدریج ظرفیت یادگیری او کاهش یافته باشد.

( ابوالفضل جمشیدی، بررسی افت تحصیلی)

اجرای راه جدید: برای تغییر رفتار او اقدمات زیر را بعمل آوردم.

جلسه مشاوره با خانواده:

با اطلاع قبلی به منزل علی رفته‌ام. چون برای حل مشکل علی به خانه اش رفتم از انجام این کار خیلی خوشحال شد.این خوشحالی در چهره اش موج می‌زد. در این جلسه با والدین علی، درباره وظایف والدین نسبت به فرزندان و ایجاد یک محیط سالم و آرام در خانه که جزء وظایف والدین می باشد صحبت کردم . وجود درگیری و اختلاف در خانواده، باعث از بین رفتن اعتماد به نفس در فرزند می شود و نگرانی و اضطراب را در او افزایش می دهد. که مبادرت به ناخن جویدن می‌کند تا به نظر خودش به آرامش لازم دسترسی پیدا کند.

مسئولیت دادن و شرکت دادن او در کارها و مسابقات متعدد ورزشی و فرهنگی.

برای اینکه ذهن او را نسبت به وقایع و اتفاقات بد منزل دور کنم مسئولیت کار کتابخانه را به او دادم. و در انجام بعضی از کارهای کلاسی بیشتر از او استفاده می کردم.به او بیشتر محبت می کردم. مثل یک دوست با او رفتار کردم.در مسابقات از او استفاده می‌کردم خیلی خوشحال شده بود کمتر دستش به دهانش می رفت.

جلسه مشاوره با شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدرسه:

یکی از جلسه های انجمن اولیا و مربیان را به این موضوع اختصاص دادم. و از آنها خواستم که به کمک یکدیگر بتوانیم مشکل علی را درمان کنیم.

  1. قرار شد در موقعیت های مناسب مدرسه به او کمک ویژه‌ای شود.

از دانش آموزان خواستم به علی محبت کنند به او احترام بگذارند و با دوست شوند و تا او به سراغ ناخن جویدن نرود.گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها