گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی تحت عنوان چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی تحت عنوان چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

دیباچه پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

درک مشکل پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بررسی بیشتر در رابطه با تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

ارائه مستندات پیرامون تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پیش بینی نتایج در مورد تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

راهکارها پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

رفرنس و منبع مورد استفاده تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پنجره ی آزاد کلاس

مهمترین شرط آموزگار خوب از لحاظ بهداشت روانی این است که با کمال صمیمیت به عمق مشکلات کودکان پی ببرد(شاملو، ۱۳۸۵،ص۱۷۹). و این فضای صمیمی بعد از ارائه ی پاداش و دمی با نسیم نفس بزرگان خود به خود در کلاس برقرار می شد. بدین علت از فرصت استفاده نموده در پایان هر ماه بر روی تخته جمله ی زیر را می نوشتم. «هر آنچه دل تنگ تان می خواهد، بگویید و بنویسید.» که در جریان این طرح بچه ها خیلی راحت حرف دلشان را خالی می کردند. و به لطف خدا باعث شد با اقدام به موقع از فرار مجدد یکی از دانش آموزان از خانه جلوگیری بعمل آید.

آموزش روش تحقیق: در این مرحله به دانش آموزان روش تحقیق(دلاور،۱۳۸۸)، راه های اطلاع رسانی و گزارش نویسی یک مقاله تحقیقی آموزش داده می شد.

تعیین تکلیف و ارائه ی تکالیف واقع گرا(آقازاده،۱۳۸۸، ص ۲۲۳) : با توجه به مهارت ها و علایق دانش آموزان از یک طرف و از طرف دیگر با توجه به اینکه دانش آموزان کلاس اینجانب روستایی و در یک منطقه ی کوهستانی زندگی می کردند تکالیفی واقع گرا ارائه می شد. مانند نمونه تکلیف زیر:

از آنها خواستم نقش انسان در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از جمله آب را با نوشتن یک داستان واقعی، علمی و تخیلی توصیف کرده و گزارش کار خود را در قالب یک نقاشی یا پوستر به اطلاع سایر دانش آموزان برسانند. و از دانش آموزان علاقمند به بازیگری می خواستم موضوع فوق را به صورت نمایشی با حضور ۶ تا ۸ نفر آماده نموده و در حیاط مدرسه اجرا کنند. سایر تکالیف در این زمینه همراه با تکالیفی که قرار بود داوطلبانه بعد از هر جلسه ی تدریس یکی را به دلخواه انجام دهند، در آمده است. در قسمت ذیل تکالیف داوطلبانه بدون شرح آمده اند.

 

  • فکر کردن درباره ترانه، تصاویر، شعار و عنوان مناسب برای هر جلسه از تدریس، هر صفحه و پاراگراف. این تکلیف بعنوان راهبردی برای اعتلای خود- گردانی در یادگیری(کدیور، ۱۳۸۶، ص ۲۲۹) و تقویت یادگیری مستقل به عهده دانش آموزان گذاشته شد.
  • ارائه هر گونه طرح ابتکاری(راهبردی جهت ارزش قائل شدن به خلاقیت و عواطف دانش آموزان).
  • طراحی ۱۰ سئوال تشریحی : دانش آموزان موظف شدند برای هر جلسه ی بعدی از قسمت تدریس شده به ترتیب شماره ی صفحه و پارگراف ۱۰ سئوال مهم تشریحی شامل دو قسمت نیم نمره ای و از هر صفحه حداکثر ۲ سئوال همراه با پاسخ طرح نمایند.
  • استفاده از کارنما یا کارپوشه(آقازاده،۱۳۸۸و سیف، ۱۳۸۶) : در هر جلسه سعی می شد با روشی که شرح آن گذشت به حد تسلط ۹۰ از ۱۰۰ رسیده و در پایان هر ماه با حذف نمرات کمتر از میانگین، مجموعه ای از بهترین نمودارهای رشد، پیشرفت تحصیلی و عملکردهای هر دانش آموز در کارنمای درس انگلیسی جمع آوری شود.

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها