گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی تحت عنوان چگونگی افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

نکته ای پیرامون  گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی تحت عنوان چگونگی افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش روابط اجتماعی  مثبت در دانش آموزانم

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲ )

رفتار بچه‌ها معرف رضایت آنها بود لذا تصمیم گرفتم میزان موفقیت طرح را بسنجم. فرمهایی تدوین کردم و در اختیار دانش‌آموزان، اولیاء، معلمان گذاشتم تا میزان پیشرفت این طرح معلوم گردد نتایج حاصله از مجموع فرمها نشان دهنده موفقیت و کاربردی بودن طرح بود مقداری از کاستی‌ها هم مشخص شد که در صدد رفع آن برآمدم، در بازدیدهای مسئولان اداره هم طرح را با آنها در میان گذاشتم و آنها کارهای انجام شده را مناسب و موفقیت‌آمیز ارزیابی کردند، در کلاسهای آموزش خانواده گفته‌های اولیاء از این قبیل که فرزند ما امسال متفاوت با سال‌های گذشته است و به عنوان یک فرد مسئولیت‌پذیر در آمده، از اثرات مطلوب این طرح بود که رضایت آنها را به دنبال داشت. و طرح اجرا شده  دارای اعتباری پذیرفتنی بود.

نتایـج

ـ ایجاد حس و روحیه جامعه پذیری در دانش‌آموزان

ـ فعال شدن بچه‌ها در ساعات رسمی آموزش

ـ ایجاد این باور که ما می‌توانیم

ـ رضایت همکاران و مدیر و برداشته شدن مقداری از حجم کاری آنها

ـ رضایت اولیاء دانش‌آموزان

ـ پرورش حس گذشت، ایثار، تعاون و اعتماد به نفس در بچه‌ها

ـ ایجاد زمینه رشد اجتماعی و تقویت آن

ـ عادت به قبول و پذیرش مسئولیت از طرف آنها

ـ استفاده از تخصص و مهارت دانش‌آموزان

ـ ارتقاء سطح علمی و عملی دانش‌آموزان

ـ گسترش روحیه مدرسه محوری

طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده، یکی از مسائلی که در مقطع ابتدایی و دیگر مقاطع از اهمیت زیادی بر خوردار است، داشتن روابط اجتماعی دانش آموزان است.

روابط اجتماعی به مجموعه رفتارهای فراگرفته قابل قبولی گفته می شود که فرد را قادر میسازد با دیگران رابطه موثر داشته و از عکس العمل های نا معقول اجتماعی خودداری کند. ( گرشام و الیوت ۱۹۸۴)

مهارت های اجتماعی، روشی برای بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان است. آموزش روابط اجتماعی بر پایه این اصل قرار دارد که مشکلات کودکان در مهارت های اجتماعی  غالبا به این دلیل است که کودکان نمی دانند در موقعیت های اجتماعی چه کار کنند و می توان کودکان را برای غلبه برای این مشکلات آموزش داد. ( آموزش موثّر. روش تدریس کار آمد)

ویلیام وآشر (۱۹۹۳) یک سه قسمتی پیشنهاد می کند؛

قسمت اول؛ به صحبت های مربی درباره ی تعامل بهتر با همسالان اختصاص دارد، هنگام انجام ای کار معلم باید بر آنچه کودک «باید» انجام بدهد متمرکز می شود نه بر آنچه نباید انجام بدهد.گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها