گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی تحت عنوان  چگونگی کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۱۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

دیباچه پیرامون قضیه   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

درک مشکل پیرامون قضیه    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

بررسی بیشتر در رابطه با   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

ارائه مستندات پیرامون   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

پیش بینی نتایج در مورد   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

راهکارها پیرامون قضیه   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده   کاهش  علل مدرسه گریزی دانش اموزان

اجرای راهکارها

برای تشویق اوجوایز مختلفی که توسط مدرسه وحتی اولیاتهیه شده بودبه دانش آموزاهداشد.درزنگ های تفریح مسوولیت دربانی رابه اوسپردیم وهمچنین خودمن بااوصحبت کردم ؛بهانه های مختلفی می آورد،گاهی می گفت:« من ازمعلم خوشم نمی آید».«می خواهم جایم راعوض کنم».درعمل به هیچ کدام ازاین هاراضی نمی شدوازجواب دادن طفره می رفت.حتی تهدیدهم اثرنمی کرد.درکل اجرای این راهکارهافقط به این منجرشدکه دانش آموزهفته هایی که شیفت صبح بودتقریبا”تاآخرزنگ درمدرسه می ماندولی شیفت های بعدازظهراصلا”راضی نبودبه مدرسه بیاید.اولیلی اودلیل آن راخستگی اوعنوان می کردند.وهمچنین نمی تواندبه بازی هایش برسد.

به آخرین راه حل فکرکردیم .ارجاع به مشاور.طی دوجلسه مشاوره بااین دانش آموزکه درمرکزمجتمع انجام شد.نتیجه ای قابل توجهی نگرفتیم.همه ی راهکارها راخوددانش آموزازقبل بلدبود.وهیچ کدام ازراه حل هااوراراضی نمی کرد.طی چندین جلسه دعوت اولیای دانش آموزبه مدرسه وهمچنین مراجعه به خانه آن ها(ازآن جایی که پسران دراین سن وابستگی عاطفی زیادی به مادردارند)متوجه وابستگی شدیداین دانش آموزبه مادرش شدیم که ماجراازاین قراربودکه شیفت های بعدازظهرکه دانش آموزبه مدرسه می آمدمادرهمراه ۲دخترش که بزرگترازبرادرشان بودندبرای خریدبیرون می رفتندوموقع مراجعه بچه به خانه آن هادرخانه نبودند.ویاموقعی هم که درخانه بودند شب برای اوتعریف می کردندکه بعدازظهربه کجاهارفتیم وازاین موارد……..  .واولیااین مواردراازمامخفی می کردند.خوددانش آموزهم اعتراف به این موردنمی کرد.فرزندشان هم وقتی به مدرسه می آمد دراسترس این بودکه نکندمادروخواهرهایم به جایی بروندومن رانبرند.

برای حل این مسأله، من که قبلا”رابطه دوستی خوبی بادانش آموزبرقرارکرده بودم علت راازطریق مصاحبه بادانش آموز وکمک معاون آموزگار(باتوجه به رفتارپراسترسی که درکلاس داشت) دریافتم۰بادعوت ازمادردانش آموزبه مدرسه وقول گرفتن ازاودرحضورفرزندش که دیگربعدازظهرهابه جایی نرودحتی ایشان ۲جلسه هم دردفترمدرسه نشست تاخیال فرزندش راحت شود.روزبعدمن که ضمانت قول مادرش رابرعهده داشتم، به جای اودردفترمنتظرماندم وزنگ های تفریح اوبه دفترسرمی زد تاببیندکه من هستیم یانه.

باکمک مدیر ان جلسه به اومسوولیت دربانی دادیم ومن هم دردفترمدرسه بودم وقراربودکه به اوبه دفترسربزندکه یادش رفت وازروزبه بعدبودکه اودیگردرکلاس درس حاضر   می شد.البته  به اولیا به خصوص به مادرش توصیه کردیم که حتی الامکان بعدازظهرهاازمنزل خارج نشودویانیم ساعت مانده به وقت تعطیلی مدرسه درخانه حاضرباشدودرخانه حرف ازبرنامه های خریدودیدوبازدیدبعدازظهرنزنند(معمولا”خانم های خانه داربعدازظهرها برنامه ی خریدودیدوبازدیددارند).

شواهد۲

دانش آموز حسین درطول یک هفته بعدازاجرای راهکارهای پیشنهادی، حضوردرکلاسش منظم بود.به گفته پدرومادرش دیگرکمتربهانه می گرفت.حتی تنهایی ویابادوستانش به مدرسه می رفت . مدیر مدرسه  هم ازرفتاروآرامش اودرکلاس ومدرسه رضایت داشت.گزارش تخصصی معلم سوم ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها